Hibás laptop szervizbe küldése, futárszolgálattal.
Az ország bármely településére futárt küldünk laptopjáért!
Szerviz futár bejelentő
Rendelje meg a futárszolgálatot, 1-2 napon belül elszállításra kerül laptopja az ország bármelyik településéről.
Garancián túli laptop szerviz. Garanciális szervizelést nem áll módunkban végezni.
HOGYAN MŰKÖDIK?
Futárszolgálat igénylése esetén:
► töltsd ki a szerviz bejelentőt
► munkatársunk ezután felveszi veled a kapcsolatot telefonon
► a futár a bejelentéstől számított 1-2 munkanapon belül felveszi a csomagot az általad megadott címen
► gondosan, jól becsomagolva készítsd elő a csomagot, erről lentebb olvashatsz
► amint beérkezik a szervizünkbe, írunk egy munkalapot, amit e-mailben is elküldünk
► bevizsgáljuk, és értesítünk telefonon árajánlatunkról
► ajánlatunk elfogadása esetén megjavítjuk, és visszaküldjük a csomagot
► ha úgy döntesz, nem kéred a javítást, vagy a készülék nem javítható, akkor kizárólag a szállítás díját számítjuk fel
► fizetni utánvéttel készpénzben lehet a futárnak, vagy a számla kiállítását követően átutalással
Mi a teendő ha futárszolgálattal küldöm el a laptopomat a szervizbe?
- A beküldő adatai, és a javítandó hiba leírása kerüljön bele a csomagba az alábbiak szerint:
Feladó neve: .............................
Feladó
telefonszáma:.......................
Feladó
irányítószáma:.......................
Feladó
helység neve:........................
Feladó
címe: .......................................
Feladó
e-mail címe: ...........................
Laptop javítandó hibája, vagy hibajelenség leírása.
- Fontos a laptop becsomagolása az alábbiak szerint:
A laptopokat az eredeti csomagolásban, élvédővel, formára szabott hungarocellel, kartonnal és zsugorfóliával ellátva javasolt feladni, mert ez a csomagolás képes megvédeni a kényes elektronikai cikkeket a szállítás során fellépő külső behatásoktól.
Nem megfelelő csomagolás: A hungarocell darabok nem az éleket védik, a karton nem megfelelő méretű. Önmagában a fólia nem nyújt megfelelő védelmet a terméknek.
Megfelelő csomagolás: Eredeti csomagolásban, élvédővel, a belső mozgást teljesen megakadályozó, a sérüléseket, ütődéseket védő hungarocellel ellátva, kartondobozban.
Mi történik miután beérkezett szervizünkbe hibás laptopja?
►A hozzánk beérkező hibás laptopokat, ingyenesen bevizsgáljuk, majd árajánlatot küldünk a feladó e-mail címére. Az árajánlat tartalmazza a javítás költségét, és a várható javítási időt.
►Az árajánlat elfogadása esetén a lehető legrövidebb idő alatt szervizeljük, majd visszaküldjük laptopját.
►Ha nem fogadja el árajánlatunkat kérheti laptopjának a visszaszállítását, vagy a hibás laptop megvételére való ajánlattételünket.
►El nem fogadott ajánlat esetén a visszaszállítás költsége a megrendelőt (ügyfelet) terheli.
►Fizetés történhet: utánvéttel a futárnak vagy előre utalással.
Mennyi időt vesz igénybe a futár és a javítás?
►Ha a mai napon 16 óráig megrendeli a futárt, akkor a futár már holnap felveheti a laptopját Öntől. Hozzánk 1 munkanap alatt jut el a laptopja a futár cégtől.
►A hiba bevizsgálása 1 - 3 munkanapig tart, a javítás 1 - 20 munkanap között, attól függően, hogy mi a probléma a laptoppal.
►A futár 1 munkanap alatt viszi vissza Önhöz a laptopját. A legjobb esetben 4 nap múlva, a legrosszabb esetben 25 nap múlva kapja vissza laptopját.
►Átlagosan 7 munkanap szokott lenni az átfutási idő.

Fizetési adatok:
- Cégnév: Darby Kft.
- Székhely: 1033 Harrer Pál u 18
- Adószám: 13633985-2-41
- Bankszámla szám: 12012156-00157641-00100001 (Raiffeisen Bank)

Kapcsolattartás:
☎ Vonalas telefonszámunk:
+36-1-709-10-86
☎ Mobil telefonszámunk:
+36-20-265-75-30