Hibás laptop szervizbe küldése, futárszolgálattal.

Az ország bármely településére futárt küldünk laptopjáért!

Szerviz futár bejelentő

Rendelje meg a futárszolgálatot, 1-2 napon belül elszállításra kerül laptopja az ország bármelyik településéről. 

Garancián túli laptop szerviz. Garanciális szervizelést nem áll módunkban végezni.


HOGYAN MŰKÖDIK? 

Futárszolgálat igénylése esetén:

töltsd ki a szerviz bejelentőt
► munkatársunk ezután felveszi veled a kapcsolatot telefonon
a futár a bejelentéstől számított 1-2 munkanapon belül  felveszi a csomagot az általad megadott címen
► gondosan, jól becsomagolva készítsd elő a csomagot, erről lentebb olvashatsz
► amint beérkezik a szervizünkbe, írunk egy munkalapot, amit e-mailben is elküldünk
bevizsgáljuk, és értesítünk telefonon árajánlatunkról
► ajánlatunk elfogadása esetén megjavítjuk, és visszaküldjük a csomagot
► ha úgy döntesz, nem kéred a javítást, vagy a készülék nem javítható, akkor kizárólag a szállítás díját számítjuk fel
fizetni utánvéttel készpénzben lehet a futárnak, vagy a számla kiállítását követően átutalással



Mi a teendő ha futárszolgálattal küldöm el a laptopomat a szervizbe?

  • A beküldő adatai, és a javítandó hiba leírása kerüljön bele a csomagba az alábbiak szerint:

Feladó neve: .............................

Feladó telefonszáma:.......................
Feladó irányítószáma:.......................
Feladó helység neve:........................
Feladó címe: .......................................
Feladó e-mail címe: ...........................
Laptop javítandó hibája, vagy hibajelenség leírása.

  • Fontos a laptop becsomagolása az alábbiak szerint: 

A laptopokat az eredeti csomagolásban, élvédővel, formára szabott hungarocellel, kartonnal és zsugorfóliával ellátva javasolt feladni, mert ez a csomagolás képes megvédeni a kényes elektronikai cikkeket a szállítás során fellépő külső behatásoktól. 

Nem megfelelő csomagolás: A hungarocell darabok nem az éleket védik, a karton nem megfelelő méretű. Önmagában a fólia nem nyújt megfelelő védelmet a terméknek. 

Megfelelő csomagolás: Eredeti csomagolásban, élvédővel, a belső mozgást teljesen megakadályozó, a sérüléseket, ütődéseket védő hungarocellel ellátva, kartondobozban. 


Mi történik miután beérkezett szervizünkbe hibás laptopja?

►A hozzánk beérkező hibás laptopokat, ingyenesen bevizsgáljuk, majd árajánlatot küldünk a feladó e-mail címére. Az árajánlat tartalmazza a javítás költségét, és a várható javítási időt.

►Az árajánlat elfogadása esetén a lehető legrövidebb idő alatt szervizeljük, majd visszaküldjük laptopját.

Ha nem fogadja el árajánlatunkat kérheti laptopjának a visszaszállítását, vagy a hibás laptop megvételére való ajánlattételünket.

El nem fogadott ajánlat esetén a visszaszállítás költsége a megrendelőt (ügyfelet) terheli.

Fizetés történhet: utánvéttel a futárnak vagy előre utalással.


Mennyi időt vesz igénybe a futár és a javítás?

►Ha a mai napon 16 óráig megrendeli a futárt, akkor a futár már holnap felveheti a laptopját Öntől. Hozzánk 1 munkanap alatt jut el a laptopja a futár cégtől. 

►A hiba bevizsgálása 1 - 3 munkanapig tart, a javítás 1 - 20 munkanap között, attól függően, hogy mi a probléma a laptoppal. 

►A futár 1 munkanap alatt viszi vissza Önhöz a laptopját. A legjobb esetben 4 nap múlva, a legrosszabb esetben 25 nap múlva kapja vissza laptopját. 

►Átlagosan 7 munkanap szokott lenni az átfutási idő.

Fizetési adatok:

  • Cégnév: Darby Kft.
  • Székhely: 1033 Harrer Pál u 18
  • Adószám: 13633985-2-41
  • Bankszámla szám: 12012156-00157641-00100001 (Raiffeisen Bank)

Kapcsolattartás:

☎ Vonalas telefonszámunk:

+36-1-709-10-86

☎ Mobil telefonszámunk:

+36-20-265-75-30